Wordless Wednesday #19 | Anak-anak

2/29/2012 08:45:00 PG 14 Comments

 

Salam semua,

Anak-anak myvitrd

Aik.. cik malarang dah ada 2 orang anak ke?

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

14 ulasan:

  1. Anak malarang ke anak tuan punya sorang lagi? Hik3.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. anak tuan punya seorang lagi tu yg bahaya.. hahaha.. anak pengasuh bro..

      Padam
  2. owh inilah anak pengasuh yg awak citer tue ekkk...

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul2 ni anak pengasuh yang nak ikut balik.. budaknya baik je.. hehehe

      Padam
  3. Aikkk.... takkan HARRAZ dah nak mintak adik kot....ekekekeke

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe.. dia bukan minta adik.. dia minta abg.. mcam mana nak buat.. hehehe

      Padam
  4. sama2 lelaki..mesti dia sayang sangat pada Harraz tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. tulah.. memang selalu pepagi dia tunggu depan pintu harraz sampai..

      Padam
  5. Balasan
    1. nak adik? hehehe sabar dulu kot..kasi dia penuh kasih sayang dulu baru bagi adik lagi.. sekarang dah dapat abag dah.. hehehe

      Padam
  6. kira anak angkat bro lah. dia xboleh pisah dgn baby kot.

    BalasPadam
    Balasan
    1. tulah bro.. mak dia pun kata dah jadi anak angkat ni.. hehehe.. bertambah anak aku.. hehehe

      Padam
  7. wah.............. semangat nak anak ramai......hehehehe

    http://Sumijelly.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyaallah... hehehe.. kalau follow adik beradik saya ada 11 org semua.. pengsan kot cik malarang.. hehehe

      Padam

Jangan segan-segan bagi komen ye..