Wordless Wednesday #18 | Beli Ferrari Dengan Duit Blogging

2/22/2012 09:57:00 PG 10 Comments


Salam semua,

Ferrari Kaspersky

Ferrari

Korang rasa boleh ke beli Ferrari dengan duit hasil blogging?

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

10 ulasan:

  1. waaaahhhh.. jadi tokey nuffnang laaa baru leh beli.. =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tokey dia pun dah pakai BMW sikit hari upgrade kot.. hehehe

      Padam
  2. aduhai duit nuff pun ciput je..terkedek2 nak naik =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. takpe.. samalah kita.. pelan2 kayuh

      Padam
  3. InsyaAllah, kena kerja keras la macam ni, :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul2.. dimana ada usaha disitu ada jalan

      Padam
  4. kalau jadi macam kak red tu boleh lah kot... uhuk3...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang tu rasanya memang dah boleh kot.. kita ni.. kereta sorong je boleh beli buat angkat buah sawit.. hehehe

      Padam

Jangan segan-segan bagi komen ye..