Mungkin Cinta Kita Sampai Disini Sahaja

3/02/2012 11:59:00 PTG 8 Comments

 

Salam semua,

Masih ingat lagi entri Bila Sidia Sudah Merajuk.. kesinambungan dari video yang pertama… sekarang bukan merajuk lagi.. tapi sidia sudah mula menjauhkan diri.. Ungkapan dibibir seolah-olah menyatakan Cinta kita sampai disini sahaja… huhu..

Tak kala hati dilukai pastinya pelbagai yang akan mula difikirkan.. pernah korang berfikiran seperti ini.. cuba kenangkan kembali saat-saat manis bila bersama dahulu..

Mungkinkah ia berjaya menyatukan anda kembali… atau mungkin…

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

8 ulasan:

  1. akan bersambung lagi rupanya. cari lain je lah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe.. jgn tention bro.. ada cara lain lagi kot sebelum cari lain.. hehehe

      Padam
  2. suspen betul, agak2 apa le akhirnya dengan cerita ini

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul2 aku pun nak tahu juga apa kesudahan kisah gadis ni.. hehehe

      Padam
  3. sampai hati hempas teddy bear tu.. huk3

    BalasPadam
    Balasan
    1. selamat teddy bear tu tak boleh jerit.. hehehe

      Padam
  4. wah apesal video ni tetiba femes ek

    BalasPadam
    Balasan
    1. entahlah.. kena tunggu sambungan seterusnya.. kita pun tak tahu apa kesudahanya

      Padam

Jangan segan-segan bagi komen ye..