Masaalah Negara Betul

2/21/2012 08:05:00 PTG 8 Comments

Salam semua,

Selalunya bila anak antar gi pengasuh dah tu nak tinggal mesti menjerit nangiskan.. Betul tak? Tapi dalam kes aku ni terbalik.. Anak aku ok je kena tinggal.. Tapi yang nangis nak ikut anak pengasuh pulak.. Hehe.. Pelikkan.

Semalam petang masa aku nak ambil harraz dekat umah pengasuh.. Cik malarang ambil sekali bawa balik anak pengasuh tu.. Sebab nak ikut sangat harraz balik umahkan.. Sebelum tu aku bawa dia sekali gi cari barang sikit petang tu.. Dah tu terus ikut balik umah.. Lepas isyak aku hantar dia balik umah dia semula.. Kebetulan dekat je.. Kira selang 2 blok rumah je.

Sekali tu tadi pagi masa aku hantar Harraz.. Boleh anak bongsu pengasuh tu menangis nak ikut sekali... Hehe.. Selamat umi dia pujuk kata kita orang nak koje..

Oklah ingat dah seatle dekat situ tadi pagi.. Sekali aku datang nak ambil harraz tadi.. Boleh dia menangis nak ikut lagi... Hehe.. Sebelum tu aku dah cakap dengan cik malarang.. Anak angkat awak tu dah tunggu dekat tingkap.. Hehe.. Memang betul dia tunggu kita orang.. Nak ikut balik.

Kesian pulak aku tengok dia tadi.. Ingat nanti hujung minggu aku nak ambillah dia tidur dekat umah.. Itu pun kalau umi dia bagi... Confirm esok mesti nangia lagi nak ikut.. Hehe

Published with Blogger-droid v2.0.4

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

8 ulasan:

  1. Kesian dia td nagis berdiri kt tingkap nk ikut blk...

    BalasPadam
  2. dia dah jumpa kawan la tu.. bagus gak bawa bermalam, tapi takut nanti terikut-ikut.

    BalasPadam
  3. Bgs la... Kita lyn anak pengasuh baik...
    Pengasuh jg anak kita baik...

    BalasPadam
  4. Selamat tadi pagi tak nangis.. senyum2 je masa kita orang datang.. tapi cik malarang dah janji nak ambil dia petang ni.. hehehe

    BalasPadam
  5. hehehee.. dia dah suka harraz lee tu.. ada teman nak main2.. si comel tembam lak tu.. hehehee

    BalasPadam
  6. anak pengasuh tu lelaki ke perempuan?? hehehehe

    cepat tul ko dpt anak segera.hik3.. baper tahun dai wei??

    Sumijelly.com

    BalasPadam
  7. Laki akk, umur 3thn.hari2 nagia nk ikut blk rumah mama harraz katanya....

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..