Malam Pertama Di Katil Baru

2/18/2012 08:27:00 PG 6 Comments

Salam semua,

Percubaan untuk kali pertama tidur dikatil sendiri akhirnya berjaya.. Dah 5 malam sebenarnya aku terpaksa tidur di ruang tamu bersama si Harraz ni..

Bila masuk bilik tidur je.. Memang payah dia nak tidur lena.. Salah satu sebabnya mungkin suhu dalam bilik yang agak panas kot.. So aku cubalah bawa dia tidur dekat ruang tamu... Oooo rupanya memang betul.. Baru dia lena tidur dekat luar bilik.. Jadi 5 malam berturut2lah juga aku tidur dekat luar bilik... Cik malarang pon sama..



Malam tadi aku cakap dengan cik malarang... Apa kata kalau si harraz ni dah tidur kita cuba angkat dia tidur dalam bilik dekat katil dia sendiri.. So seperti yang di rancang aku pun cubalah angkat dia pelan2.. Alhamdulillah dia berjaya tidur sampai pagi dekat katil sendiri tanpa ganggu tidur kami berdua..



Kira tulah malam pertama si harraz dekat katil baru dia... Hehe.. Harapnya malam nanti dia boleh tidur lena juga..

Published with Blogger-droid v2.0.4

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

6 ulasan:

  1. agaknya dia takut kot nak cuba tido tempat baru... =)

    BalasPadam
  2. Budak manja ni....tp harraz dah pandai tido kt katil sendiri...good boy syg....

    BalasPadam
  3. ilham tidur lasak.. macam daddy nya.. hehehe.. dia tido kat celah kitorang jer..

    btw, nanti harraz dah besar, jaga2 kut dia terbangun tgh malam, panjat katil.

    BalasPadam
  4. amboi.. nyenyaknya tido... best lah tu katil baru tu..

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..