Gaya Buas Di Katil

2/20/2012 04:23:00 PTG 10 Comments

 

Salam semua,

Gelagat anak ni memang mencuit hati.. bangun pagi tengok macam-macam gaya digayakan… tak tahulah Harraz ni mewarisi siapalah tidur buas diatas katil.. hehehe.

gelak di katil 1

gelak di katil 2 gelak di katil 3 

Nilah gaya si comel tergelak-gelak selepas bangun tidur.. dan macam ni juga gaya aku letak dia atas katil sebelum tidur tu… tetapi selepas lebih kurang 8 jam tidur hasilnya dekat bawah ni.. hehehe

Buas di katil 5

Tu dia.. kepala dah tak berbantal dah senget benget dah baring.. bantal semua dah berterabur… selimut yang asalnya dekat atas dah jadi alas… hehehe.. nilah gaya buasnya si comel kami ni..

  Buas di katil 2 Buas di katil 3 

Bangun pagi-pagi je dah tergelak2 suka.. kalau time datang mood gelaknya memang tak hentilah dia gelak.. rasanya dia dah mula tengok sebab kalau bibir digerak-gerakkan mesti dia seolah-olah macam nak ajak sembang juga..

Buas di katil 1

Tapi kalau datang laparnya.. emmm hanya kami berdua jelah yang tahu macam mana gaya nangisnya minta susu.. hehehe.

Cabaran membesarkan anak memang banyak cabarannya.. kita sebagai ibu bapa nilah yang mencorakkan anak tu samada kearah kebaikkan atau sebaliknya..

Semoga kami terus tabah dah sabar dalam membesarkan si comel ni dengan penuh kasih sayang dan didikan agama.. insyaallah

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

10 ulasan:

  1. alolor comelnya berapa bulan ni..

    BalasPadam
  2. @Nasazfrog : 2 Bulan 12 hari

    BalasPadam
  3. like father like son kot..hik3...

    BalasPadam
  4. Comel... Memang buas tue, sampai lari dari bantal.. he he he..

    BalasPadam
  5. @eyriqazz : hehe.. daddy dia tidur sopan je.. like mama dia kot.. hehehe

    @Hazman : tulah.. biasa bangun tidur pagi.. memang pemurah senyuman dia..

    @Rozuan Ismail : hehehe.. lambat bagi susu nangis teriak tak henti2.. hehehe

    @Fazrol : tulah bro.. malam tidur elok je.. pagi habis semua bantal terbang.. hehehe

    BalasPadam
  6. eee......menyengih jer dia yekkk...

    geram tul.....


    Sumijelly.com

    BalasPadam
  7. alololo gelak jer dia ekkk....ikut ayh dia per suka gelak2 nie bila bgun tdo hihi...

    BalasPadam
  8. bro, nikmatilah segalanya ketika membesarkan anak ni..ia pengalaman berharga bro.. percayalah.. nanti ko akan tersenyum sendiri bila dia dah besar sikit..

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..