KL Ke Penang | Penang Ke KL | KL Ke Johor

1/20/2012 09:44:00 PTG 6 Comments

Salam semua,

Badan ada terasa letih sikit walaupun aku dah selamat sampai ke KL dengan anak bini aku... Setelah 44 hari isteri berpantang di Penang.. Siang tadi jam 3.50 buat pertama kalinya anak aku menjejakkan kaki kerumah aku..

Semalam tengahari aku gerak dari KL ke Penang... Sampai Penang dalam jam 7 petang.. Pagi tadi jam 9.30  aku gerak semula balik ke KL.. Esok pagi cabaran untuk gerak balik ke Johor pulak.. Balik umah mak ayah aku... First time bawa balik cucu... Hehe

Syukur alhamdulillah sepanjang 5 jam perjalanan takda apa2 masalah si comel ni.. Nyenyak tidur sepanjang perjalan.

Bukan setakat cabaran membawa balik si comel je terpaksa aku lalui.. Tetapi cabaran mengejar masa membawa pulang stok susu beku yang dan dipump oleh isteri.. Risau kalau-kalau susu beku yang dah disejukkan menjadi cair bila sampai dirumah.. Tapi alhamdulillah.. Susu tersebut masih dalam keadaan beku setelah 8 jam berada diluar peti sejuk... Bagaimana aku buat.. Tengok gambar dekat bawah ni.




Polistrin box penyelamat susu beku


Stok susu beku ni hanya sebahagian je.. Separuh lagi ada dekat penang.. Next time balik penang baru bawa balik lagi..

Sampai-sampai dekat umah.. Si isteri terus hiasa katil si comel... Katanya nak test.... Rupanya si comel ni memang suka duduk dalam katil tu.. Siap senyum lagi.




Hope malam ni si comel ni dapat tidur nyenyak dekat umah baru ni... kalau tak nampaknya daddy kena kerja overtime lagilah nampaknya.. He3
Published with Blogger-droid v2.0.3

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

6 ulasan:

  1. wah! semakin tembam si Harraz ni. geram tgk pipi dia..

    BalasPadam
  2. @ciklaili: hehe tulah pipi naik semacam.. Penangan susu ibu

    BalasPadam
  3. memang penat kan perjalanan jauh.... anyway happy nya si comel suka ngan hiasan

    BalasPadam
  4. Lepas nie bro kena rehatkan badan lebih skit yea...

    BalasPadam
  5. baby harraz mmg suka dgn umah baru tue yg smp senyum jer...hihi

    hehe lawak bila tgk polistrin box tue, mcm org jual dadih jer hihi.. =)

    BalasPadam
  6. @sharinginfoz : betul bro.. letih sangat.. alhamdulillah semuanya selamat

    @hazman : memang bro..lagi seminggu akan gerak balik penang semula..

    @Misz_eyza : Harraz ni memang dah suka senyum sekarang ni..hehehe.. lagi2 kalau ada orang layan dia.. Tulah masa balik kg. mak kata jagan ada yang gi makan pulak susu tu takut ingat dadih.. hehehe

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..