Pelancaran iPhone 4S Oleh Celcom Jangan Ketinggalan!

12/11/2011 01:53:00 PG , 7 Comments

 

Salam semua,

celcom - iPhone 4S

Jadilah orang yang pertama memilikinya!

Tempah iPhone 4S anda sekarang dan jadilah orang yang pertama di Malaysia yang memilikinya.. daftarlah disini dan dapatkan iPhone 4S anda dihari pelancarannya nanti dengan pelan terbaik hanya dari Celcom.

pelancaran iPhone 4s

Jangan lupa tandakan pada kalender anda tarikh penting ini…. datang jangan tak datang.. Celcom menjanjikan yang terbaik untuk anda.

Sebarang maklumat lanjut boleh rujuk di http://bit.ly/vYgjma

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

7 ulasan:

  1. mesti ramai yang beratur dari awal ni

    BalasPadam
  2. @ sharinginfoz : Rasanya mcm tulah.. Serbu ramai2 bawa khemah bermlm dkt situ..he2

    BalasPadam
  3. yeah..dah smpai..tp taktao le snggup ke idok nk berAtur pjg2 smata-mata ip4s nih..

    BalasPadam
  4. kalau beratur awal2 ni dapat harga diskaun tak?Kalau dpt rm1 pelanggan pertama, nak kena hire indon ni..hik3..

    BalasPadam
  5. @JMR : mengikut kebiasaannya..memang org akan berebut2lah bro..

    @Eyriqazz : hehehe... itu aku tak surelah bro.. tapi kalau nak ko suruh je mat indon g beratur wakilkan.. heheeh

    BalasPadam
  6. @Kid : pergi ke kid pelancarannya nanti?

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..