Topup Handphone Bulan Ini Ditaja Oleh Eyriqazz dan Shakiddo

11/10/2011 11:32:00 PTG , , 0 Comments

 

Salam semua,

Pertama-tamanya aku ucapkan terima kasih kepada 2 penaja topup handphone aku bulan ni iaitu dari Mat Tiger a.k.a Eyriqazz dan Chef Shakiddo.

KIDDO2 ery ubah lebar

Siapa sangka dengan hanya suka-suka dan sebagai tanda sokongan menyertai contest dan giveaway dari 2 orang sahabat blogger tu.. akhirnya membuahkan hasil apabila dipilih sebagai salah seorang pemenang contest & giveaway tu.

CELCOM

kredit foto : google.com

Kata orang kalau bulan-bulan menang macam ni.. jawabnya memang seronoklahkan.. sebab dapat topup free.. hehehe.. Janganlah marah aku ye Chef Jejai.. sebab asik-asik aku je yang menang.. hehehe.

Sebenarnya banyak lagi contest & giveaway yang selalu blogger-blogger buat yang mana korang boleh sertai.. kata orang dimana ada kemahuan di situ ada jalan.

Salah satu cara yang korang boleh buat di blog bila idea takda adalah sertai contest atau giveaway.. untung-untung ada rezeki mungkin boleh dipilih sebagai pemenang.. kalau tak menang sekali pon blog hari tu dah ada satu entri baru.. setuju tak dengan idea aku tu?

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 ulasan:

Jangan segan-segan bagi komen ye..