Checkup Minggu Ke-36 Di KPJ Damansara

11/18/2011 09:38:00 PG , , 3 Comments

 

Salam semua,

Dua minggu yang lalu dah datang dekat KPJ Damansara ni untuk checkup minggu ke-34.. so hari ni kita orang datang untuk checkup minggu ke-36.. Tak tahu lagi ni apa doktor cakap kali ni.. harap-harap semua ok2 jelahkan.

KPJ Damansara 1 KPJ Damansara 2

Pagi ni kami orang kedua yang daftar dekat Klinik Ibu mengandung ni.. so sementara tunggu doktor sampai.. kita gilah sarapan dulu..

Tengok tu nak pulak cik malarang ni posing untuk bergambar.. selalu susah sangat nak ambil dia posing sebenarnya.. hehehe

KPJ Damansara 3 KPJ Damansara 4

Macam biasalah sebelum jumpa doktor mesti gi sarapan dulu.. aku kalau sarapan dekat KPJ ni mesti macam makan tengahari beb.. hehehe.. ni semua gara-gara lauk yang dekat cafe KPJ ni semua sedap-sedap.

Oklah nanti aku update lagi entri ni.. lepas aku jumpa doktor ye.. aku nak sambung makan sat.. :-)

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

3 ulasan:

  1. amboi.. hang kuat makan naaa.. weh, pasni panggil ayah ke.. papa ke.. daddy ke.. babah ke.. haaaaaa.. excited ni. Ko suruh cik malarang lahirkan 17/12.. sama besday dengan aku.. hehehee

    BalasPadam
  2. @kid :tengok jelah bro dia nak keluar bila.. kalau 18/12 pon ok juga sebab aniversary kita org.. hehehe.. 19/12 pak mertua punya birtdy.. 20/12 cik malarang punya harijadi.. hehee

    BalasPadam
  3. tapi.. kebiasaannya... AWAL.

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..