Wordless Wednesday #15 | Terima Kasih Nuffnang BE Lagi

11/23/2011 10:15:00 PG 8 Comments

 

Salam semua,

BE 23-11-11

Alhamdulillah rezeki anak & isteri

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

8 ulasan:

  1. ok.. nanti leh buat tabungan anak2 yek..

    kenapakah si farah sudah malas update blog?? hahahaha sudah capek yek??

    Sumijelly.com

    BalasPadam
  2. kak sumi : sbb saya sgt malas skrg,nak duduk lama2 sgt tak larat,nak siapkan asgmnt pun kena buat muka kesian kat adik kita,baru dia tlg buat kan,hehe...

    BalasPadam
  3. @Sumijelly : yang pasal cik malarang tu.. dia dah jawab dah.. kekadang ada masa free tolong juga updatekan.. tapi tak syoklah kita yang asik updatekan nak juga baca luahan hati dia kan.. mana tahu adatak puas hati dengan cik suami ke.. hehehe

    @Hani Syahani : syukur ada sikit2 rezeki.

    BalasPadam
  4. wah banyak tu... saya punya BE pun dah susah nak dapat.. adeh...

    BalasPadam
  5. @Fitrihadi : sebenarnya saya dah lama kemarau BE sebelum ni.. alhamdulilah bila dapat leh cecah juga 100

    BalasPadam
  6. On Fridays all online, web owners article a image with no thoughts to describe it on their site. Hence the 'wordless' headline.

    BalasPadam
  7. ish bestnyer dapat duit..bila ler turn saya...

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..