Wordless Wednesday #12 | Suasana BEKERJA diusia 60 TAHUN

 

Salam semua,

Pencen 60 tahun

Apa pandangan korang tentang usia bersara 60 tahun ni?

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

4 ulasan:

  1. bagi aku oencen 60 tahun itu tak relevan dengan kita bro...sebab dia ada pada diri kita sendiri...

    BalasPadam
  2. tak sesuwei la pencen umo 60..sbb bila mai umo 50+, suruh buat kerja sket mula cakap dia dah tua, tak larat buat kerja byk2...

    BalasPadam
  3. @Bean Moreno : entahlah aku rasa tak semua orang masih sihat masa tu.. boleh keje lagi ke masa tu

    @Far_east : rasanya memang tak sesuai ni.. nanti lagi banyak koje yg tak seatle.. mungkin ada sorang dua je yg larat.. yg lain datang main2 je..

    BalasPadam
  4. boleh ke warga emas ni nak uruskan hal2 pentadbiran negara ni.. yang muda2 ni pun kurang efisyen.. nak pulak yang dah berusia

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..