Tiket Teater Badai Semalam Mula Dijual

10/20/2011 04:33:00 PTG , , 5 Comments

 

Salam semua,

Hai sejak bila pulak aku pandai gi tengok teater ni.. opsss nanti dulu aku sebenarnya tak gi tengok pon teater lagi pon sepanjang hayat aku tak pernah lagi tengok teater walaupun opis sebelah je dengan Istana Budaya.

Sebenarnya aku gi istana budaya tadi belikan tiket untuk kawan cik Malarang.. kira ni first timelah juga beli tiket teater ni.. kalau tiket wayang harga dalam belas-belas ringgit je.. tapi lain dengan teater ni sampaikan 2 ke 3 ratus beb satu kerusi tu.. apa yang bestnya ye?

Badai Semalam

Nilah dia banner yang ada dekat  istana budaya tadi.. teater ni akan bersiar pada 11-20 November 2011.. pelakon boleh tahan juga, ada Erra Fazira dengan Hero Malaya Aaron Aziz, patut aku gi tadi tak ramai lagi orang beli rupanya belum start lagi.. tapi yang pelik kerusi yang nak ditempah tu semua dah penuh.. penyudahnya ambilkan kerusi paling tepi.

istana budaya

Suasana kauter tiket diistana budaya.. boleh dibilang dengan jari orang yang tengah beratur nak beli tiket tadi.. walaupun harga beratus tetap ada peminat teater nikan.

 Tiket Teater

Dan akhirnya 2 keping tiket berjaya dibeli dengan harga RM31.50 setiap satu kerusi so beli 2 tadi korang darab jelah ye berapa harga semua.. hehehe.

Sapa yang dah pernah pegi tengok teater sebelum ni, mana yang seronok tengok teater atau tengok wayang?

Ingat satu hari nanti aku pon teringin nak tengok teater dekat istana budaya ni.. tapi tak tahulah bilakan.

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

5 ulasan:

  1. aku lagi sker tgk teater mid...
    tapi skang ni cam bz xleh nak g tgk

    BalasPadam
  2. aku tak pernah lagi.. heheheeh..

    BalasPadam
  3. yg pasti nk tgk teater upin ipin nti :)

    BalasPadam
  4. aku suka teater gak!

    kalo ko baru nk tgk, aku rekemenkan ko tgk teater CUCI the Musical, aku rasa akan kuar lagi nnt..mmg best woo..

    feeling dia lain drp tgk wayang..hehehe

    BalasPadam
  5. feeling memang tak sama.....tapi kalau bro belanja lagi syiok....

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..