Tiba-Tiba Teringin Pulak Nak Makan Sizzling

10/03/2011 09:58:00 PTG , , 5 Comments

 

Salam semua,

sizzling

Tengah-tengah malam macam ni mana nak cari sizzling cik abang oi… ko ni mengidam pon agak-agaklah wei.. hehehe

Tapi kalau dapat memang terbaik ni.. teringat lagi aku kesedapan sizzling dekat Jusco Bukit Tinggi ni. Tetiba rasa perut lapar ni.. huhu.

sizzling 1

 sizzling 2

Kalau korang datang ke Jusco Bukit Tinggi ni.. jangan lupa gi bahagian food court ye.. memang banyak makanan yang best-best dekat situ.. tak caya datang sendiri ye.

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

5 ulasan:

  1. aik abg lak yang mengidam...tak pa nanti kita g makan ya...

    BalasPadam
  2. @malarang_kak : tetiba je teringin.. hehehe

    BalasPadam
  3. memang terabyte !..

    kami dari team madu sidir ucapkan selamat maju jaya..

    BalasPadam
  4. skali je penah singgah fud court jusco nih..ok la..

    BalasPadam
  5. adus ko saje kasi aku lapar kan mid...tetiba teringan nak melantak sizzling

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..