Sayang Isteri Turut-turutkan, Mengidam Corningware Katanya

10/16/2011 07:27:00 PTG , , , 9 Comments

 

Salam semua,

Kalau korang sayang sesorang, bila yang korang sayang tu minta sesuatu korang turutkan tak permintaannya? Jawapan korang tu ko simpan ye.. hehehe

Selalunya orang yang mengandung ni biasanya mengidam nak makan makanan pelik-pelik tapi cik malarang kali ni mengidamnya lain macam.. korang tahu boleh dia mengidam nak set barang-barang corningware.. hahaha.. korang yang biasanya dengan barang-barang corningware ni mesti kenalkan macam mana rupanya.

Di sebabkan sayang punya pasal aku turutkan jelah keinginannya..hehehe, so setelah barang yang ditempah tu sampai.. punyalah happy dia.. hari yang sama corningware tu sampai di suruhnya aku gi ambil barang tu dekat opis dia.. tapi aku saja je lambat-lambat gi ambil..hehehe, aku kata biarlah dulu sayang dekat opis tu.. nanti hujung minggu kita gi ambil ye.. Mula-mula monyok lepas tu disembabkan aku janji nak ambil ujung minggu so dia senyumlah balik dengan cik abg dia ni.. hehehe.

Seperti yang aku dah janjikan semalam aku gilah ambil barang dia tu.. dan nilah barangnya.

corningware

Hai kotak punyalah besar.. rasanya-rasanya berapa setlah dalamnya ni ye.. korang nak tahu berapa.. tengok gambar dekat bawah ni.

set corningware

Koleksi Corningware

Tu dia ada 5 jenis saiz semuanya.. dari kecik sampai besar.. rasanya-rasanya siapalah yang akan rasmikan corningware ni ye sygku.. hehehe.

Sebab tu kata orang sayang isteri turut-turutkan.. tapi kalau sayang suami nak diapakan pulak ye? hehehe.

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

9 ulasan:

  1. cik malarang ada bagi tau kat aku.. dia kata mengidam myvi 1.5 katanya... hik3.. apa lagi... ngeh3

    BalasPadam
  2. myvitrd : tq sayang..

    Kid : salah la kita mengidam honda stream la,hehe....nak dapat ke tak ni en myvitrd?

    BalasPadam
  3. nasib baik mudah nak cari. boleh guna untuk raya haji nnt ;)

    BalasPadam
  4. @Sharinginfoz : tulah duitnya pon cantik.. hehehe

    @Kid : aduh.. mengidam yg tu memang dah lama bro.. hahaha.. tapi dia nak yg lagi bessor.. hehehe

    @Malarang_kak : boleh sayang abg belikan Honda EX5 ye...ada juga perkataan HONDA kan.. hehehe

    @Laili : memang tulah salah satu alasannya.. hehehe.. memang kami ni takda lagi bekas2 macam tu.. so kira boleh pakai raya nantilah ni.. katanya.. kalau tak pon simpan dalam almari buat perhiasan kot.. hehehe

    BalasPadam
  5. nasib baik die xmengidam bmw 7 series ke, hummer ke.. hahaha

    BalasPadam
  6. bertuah cik isteri sbb dpt suami cam ni hehehe...ni corningware pas ni apa lak yer hehe

    BalasPadam
  7. There are some circumstances, however, under which your first marriage would not be considered valid. If it wasn't valid, then it never occurred, and as soon as you receive an annulment (a Church document stating that your marriage was not valid), you can marry someone else. Below are some of the most common causes for annulment.

    BalasPadam
  8. it wasn't valid, then it never occurred, and as soon as you receive an annulment (a Church document stating that your marriage was not valid), you can marry someone else. Below are some of the most common causes for annulment

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..