My Happiest Moment

10/26/2011 07:30:00 PG , 9 Comments

 

Salam semua,

Setiap orang pasti ada kenangan dan saat-saat bergembira.. tak kurangnya juga dengan aku.. walaupun kekadang ada masanya kita bersedih.. tapi pasti ada masa & ketikanya kita akan bergembira.

Kegembiraan aku kali ini aku abadikan dalam 2 keping gambar dibawah ni.. dan akan aku jadikannya sebagai kenangan sampai bila-bila.

Suami mana yang tak gembira bila si isteri memberikan khabar berita gembira yang selama ini sememangnya dinanti-nantikan.. Syukur Alhamdulilah berkat usaha dah kesabar kami selama ini akhirnya wife aku telah disahkan berbadan dua dan kini usia kandungannya telah masuk 8 bulan atau 32 minggu.

me mywife and baby 2

Siapa sangka dalam masa lebih kurang sebulan lebih lagi aku bakal bergelar seorang ayah dan akan memiliki zuriat sendiri yang akan menjadi warisku nanti.. insyaallah

Tak sabar rasanya nak mendengar panggilan “ayah/dady ” ditelinga ni.

me mywife and baby 1

Di kala sedih isterilah menjadi peneman kesedihan, dikala bergembira isterilah juga yang sentiasa berada disisi.. semoga mahligai yang kami bina selama ini akan berkekalan sampai ke syurga.

Hanya senyum yang mampu diukurkan dengan kegembiraan ini.. Terima kasih Tuhan atas kurniaanmu ini.. amin.

Dark green-01 Eng

Sebelum terlupa entri ini ditulis sebagai tanda sokong untuk satu contest yang sedang dijalankan oleh pihak Nuffnang bersama-sama dengan Olympus Malaysia.

Hadiah yang ditawarkan utuk contest ini adalah berbentuk

1st prize – Olympus PEN Lite E-PL3 Kit

PEN-Lite-E-PL3

 

2nd Prize – Olympus PEN mini E-PM1 Kit

PEN-mini-E-PM1


3rd – 5th Prize – Olympus PEN Leather carry-all bag

Olympus PEN Leather carry-all bag

Tarikh tutup penyertaan adalah pada 11.59 pm, 12 November 2011 (Sabtu)

 

JOIN CONTEST SEKARANG

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

9 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. salam... bila tgk jer, terasa mcm nak kwen pun ade.. hehehe, tolong cari leh..? nmpk bahagia sgt, moga senantiasa dlm rahmat tuhan... maaf andai tersalah bicara di sini.

    BalasPadam
  3. semoga dipermudahkan segala urusan bro.....

    BalasPadam
  4. @ku : hehehe.. kalau dah ada yg berkenan dihati jgn tunggu lama2 kawin je.. tapi buatlah pilihan yang bijak.. insyaallah tuhan dah tentukan jodoh kita.. tapi kita je kena berusaha untuk mencarinya

    @hafizulhakim : terima kasih.. excited sangat dah ni.. heheehe

    @Sharinginfoz : insyaallah bro.. terima kasih

    BalasPadam
  5. TAHNIAH :)semoga dapat jadi ayah yang baik,eh? :)

    BalasPadam
  6. Pilihan gambar yang bagus untuk gambarkan kegembiraan....

    BalasPadam
  7. @MS : insyaallah tq

    @hazman : hehehe.. rasanya tulah bro gambar paling menunjukkan kegembiraan.

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..