Trafik Sesak Luar Biasa Di Tol LDP Sg. Pencala

9/06/2011 08:30:00 PG , 3 Comments

 

Salam pagi semua,

Memasuki hari ke-2 bekerja setelah bercuti raya sungguh mencabar pagi ni.. mana tidaknya  bila pagi-pagi dah dihidangkan dengan juadah jam diwaktu pagi.

Aku ingat aku dah keluar awal dekat umah bolehlah sampai awal dekat opis.. tapi nak buat macam mana dalam keadaan kesesakkan teruk pagi tadi di hadapan Tol LDP Sg. Pencala punca segalanya.

Jam tol sg pencala 1

Jarang-jarang jem teruk lepas bayar tol dekat LDP ni……

 Jam tol sg pencala 2 Jam tol sg pencala 3

Semua pengguna lebuhraya berpusu-pusu nak g koje.. ada yang sabar dan tak kurang juga yang kurang sabar..

kemalangan tol sg pencala 4

Akhirnya punya kesesakkan dikesan berpunca dari kemalangan yang berlaku membabitkan sebuah kereta perodua Viva yang kemalangan sendirian.. rasanya kereta ni hilang kawalan seterusnya melanggar dinding tempok jalan sebelah kiri lebuhraya..

Apa pon sentiasalah berhati2 dijalan raya.. ikut badan terkorban… ikut rasa binasa.. renung-renungkanlah ye.. Alhamdullilah sampai juga di Opis walaupun lewat 1 minit.. hehehe

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

3 ulasan:

  1. ni memang port eksident aku dulupun pernah eksiden kat situ

    BalasPadam
  2. hati hati di jalanraya bro.. jalan jammed ni senang langgar belakang kete orang.. huhuhu

    shakiddo.com

    BalasPadam
  3. @Bean Moreno : memang betul bro.. kawasn ni macam kawasan panas je..

    @Kid : insyaallah bro.. sama2 sentiasa berhati2

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..