Gambar Terbaru Myvi Extreme 1.5

9/08/2011 04:08:00 PTG , , , 8 Comments

 

Salam semua,

 

myvi 1.5 d

Yang hitam ni nampak garang sikitlah.. Yaallah semoga nafsu keinginanku untuk menambah hutang dapat ku kawal.. hehehe

myvi 1.5 a

 myvi 1.5 b

 myvi 1.5 c

Sumber rujukan Facebook Paul Tan’s

Tadi aku bergurau dengan cik malarang.. aku kata “syg jom upgrade keta kita dengan Myvi Extreme 1.5 Auto ni”.. Korang tahu apa jawapan dia :

“haha.. jom blh je tambang hutang”

Sebenarnya aku bergurau je dengan isteri aku.. aku masih sayang lagi dengan Myvi aku tu.. hehehe.. tak maulah aku tambah hutang lagi.. nak kurangkan hutang bolehlah.. :-)

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

8 ulasan:

  1. boleh tahan smart...harganya tak berapa smart... ;)

    BalasPadam
  2. @puteraduyung : dengar khabar memang harga tak smart.. hehehe

    BalasPadam
  3. tgh berfikir2 nk beli myvi...
    tp rase nye nk beli model yg lame kot..
    sebabnye lampu blakang yg model baru ni kurang berkenan di hati..hihi

    BalasPadam
  4. macam2 version ada, pas ni apa pula ya

    BalasPadam
  5. oaky laa tyu.. mat tiger nak angakt volkswagon! hahaha

    BalasPadam
  6. wow ! amazing car ! i just want to buy yellow ! crazy

    BalasPadam
  7. I understand NASCAR is having this extreme car makeover contest. My dad drives an old 93 Caddy Coupe de ville. May I please hear from anybody regarding this contest.? Thank you.

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..