Dapat Baby Baru Di Hari Raya

9/04/2011 04:08:00 PTG , 3 Comments

 

Salam raya semua,

anak saudaraku 1

Comel tak anak kami ni..hehehe… ai senyum ye danish ni… bukan main seronok lagi dia manja-manja dengan mak long dia.. sebenarnya baby yang cik malarang tengah kendong tu adalah anak saudara aku yang baru lahir sebulan yang lalu.. atau senang cerita anak adik perempuan aku..

Ada ciri-ciri  jadi ibu tak cik malarang ni? :-)

 anak saudaraku 2

Aku pon tak tahu sapa yang senyum lebih ni.. cik malarang ke @ baby Danish ni.. hehehe.. rasanya cik malarang dah tak sabar nak kendong baby sendiri ni.. sepanjang dekat kg. asik peluk Danish je..

Sabar ye syg.. sikit bulan lagi giliran kita pulak.. tak tido malam nanti melayan kerenah baby ni.. hehehe.. Syg jaga diri je baik2 ye..

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

3 ulasan:

  1. memang comel....dah bagi hint tu

    BalasPadam
  2. @sharinginfoz : hehehe.. hint yang tak leh di sembunyikan lagi ni.. hehehe

    BalasPadam
  3. Insya ALLAH sempat tido... :P sape plak kata tak tido kalau ada baby.. saya beranak 5 nk masuk 6 ni rasa2 takde rekod tak tido malam :P

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..