2 Soalan SPM 2011 Bocor! Salah Siapa?

9/12/2011 09:03:00 PG , , 4 Comments

 

Salam semua,

Pagi2 dah lah sebelum sampai opis jam pening kepala aku dalam kereta.. dahlah mengantuk.. ditambah pulak dengan lampu minyak kereta aku dah berklip-klip (apa tanda dia tu).. silap-silap menolak lagi aku pagi ni.. huhu.

Jalan Bangsar Jam

Alhamdulillah dah selamat sampai dalam keadaan tenang dekat opis ni.. walaupun lewat..

Macam biasalah sampai opis.. kalau tak tengok FB tak sahlah.. hahaha… buka2 tengok status dalam oh! Media ada cerita menarik ni.. kliklah link tu.. terperanjat aku tengok 2 soalan SPM untuk  tahun 2011 dah dibocorkan.. SAPA yang BOCORKAN ni?

Memandangkan adik aku tahun ni memang ada ambil SPM.. apa lagi.. korang faham2 jelah.. korang ada adik yang ambil SPM tak? aku nak kongsi juga ni soalan SPM 2011 yang bocor tu.. tapi diam-diam ye.. jangan kecoh-kecoh..

Cetengok- cetengok dekat bawah ni.. korang tolong jawablah ye..

Soalan SPM 2011 Bocor

Sumber dari FB Oh! Media

Rasa-rasanya memang soalan ni ke yang akan keluar nanti? Tunggulah time SPM nanti ye..

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

4 ulasan:

  1. payah nya nak kira soalan nie...abis la..
    My latest entry 9 Jawatan Kosong Kerajaan Terkini 2011

    BalasPadam
  2. muahahahaaaa... jawapannya... juta juta jutaaaaa

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..