Terima Kasih Sayang Belanja Baju Raya

8/29/2011 10:41:00 PG , 2 Comments

 

Salam ramadan semua,

Dari Penang ke KL sampai ke Johor memburu baju raya last-last minit… akhirnya semalam petang pemburuan telah berakhir di bazar ramadan Simpang Renggam..Alhamdulillah

Nasib baik ada satu kedai je yang menjual baju melayu mengikut warna tema kami.. sebenarnya banyak je kedai menjual baju melayu.. tapi tulah sebab nak ikut tema sangat so susah sikitlah nak cari.

koleksi baru raya 11 koleksi baru raya 12

Bab pilih kain yang bagus ni aku serahkan je dekat cik malarang ni.. sebab dia sentuh je kain tu dia dah tahu kain tu panas atau sejuk.. hehehe, kalau aku janji warna sama aku ambik je.. tak kiralah baju tu panas ke sejukkan.

koleksi baru raya 13 koleksi baru raya 14

Setelah mencuba 3 ke 4 kali baju tu dari saiz M, L & XL akhirnya saiz L menjadi pilihan… Terima kasih sayang sebab belanja abang beli baju raya ye.. tahun depan boleh belanja lagi ye.. hehehe

koleksi baru raya 15

Sebelum balik cik malarang membelek satu baju mengandung.. katanya cantik… tapi akhirnya tak beli juga.. sebab katanya harga dia mahal… takpe nanti kita beli baju lain ye sygku..

So Misi memburu baru raya aku dah selesai sekarang.. tinggal beberapa jam lagi sebenarnya akhir berakhirnya bulan ramadan ni.. di harapkan kami sekeluarga dipanjang usia untuk sampai ke bulan ramadan tahun hadapan.. insyaallah.. amin.

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

2 ulasan:

  1. tema garang yerrr tahun nie hehe


    btw, selamat hari raya buat AHM dan cik puan malarang...

    BalasPadam
  2. tahniah bro...slain dapat baju tajaan wife...MENANG CONTEST DENAIHATI pulak tue...

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..