Sesi Buka Puasa Di Pizza Hut, One Utama

8/18/2011 11:55:00 PG , 6 Comments

 

Salam ramadan semua,

Ramadan tahun ni memang penuh mencabar bagi aku dengan cik malarang mana tidaknya boleh dikira dengan jari berapa kali aku dapat berbuka dirumah.. kekadang tu berbuka dalam kereta je.. apa pon masih bersyukur sebab dapat berbuka dengan aman dan tenang.

Semalam aku berpeluang berbuka dengan isteri tercinta di Pizza Hut, One Utama Damansara.. seawal jam 5.30 kita orang dah booking tempat duduk sebab takut-takut penuh nanti tempat duduk.

Time booking tempat terus order sekali menu apa yang nak dimakan.. dan menu Citarasa Ramadan menjadi pilihan kami berdua.

QSR10673-Ramadhan2011@Poster (OL) - 2

Pakej berbuka puasa di Pizza Hut, Citarasa Ramadan

Pizza Hut citarasa ramadan 1

Juadah ni yang sampai dulu..

 Pizza Hut citarasa ramadan 2

Roti apa ni ye?

 Pizza Hut citarasa ramadan 3

Apa nama benda ni pon aku tak tahu.. sumbat je dalam mulut.

 Pizza Hut citarasa ramadan 4

Bermacam-macam air yang diorder.. tapi jangan risau.. bab air ni mesti habis punya.. hehehe.. Paling aku suka tang bubur ni..

 Pizza Hut citarasa ramadan 5

Sebelum berbuka semua rasa nak makan.. tapi bila dah masuk waktu berbuka.. rupanya boleh makan sikit je.. hehehe.. tulah yang dipanggil nafsu.. hehehe

Menu petang ni nak makan apa pulak ye sayangku.

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

6 ulasan:

  1. ni yg terasa mcm nak makan pizza jap lagik nih!

    BalasPadam
  2. i've tasted the pizza b4 ramadhan masa makan tengahari

    BalasPadam
  3. amboi amboi.. makan pizza tak tengok keliling dah.. hahahaa

    BalasPadam
  4. @hunny Kitty : hehe.. pegi awal kalau nak g mesti penuh punya.

    @Matjoe: wah dah makan dulu ye mat?

    @kiD : hahaha.. time ni tengah lapar bro.. tak pandang keliling.. main sumbat je apa yg ada dekat depan.. hehehe

    BalasPadam
  5. Salam.
    banyaknya lauk berbuka. hari tu ada juga nak berbuka kat pizza hut tapi ramai orang plak. langsung tak jadi.

    BalasPadam
  6. belum berkesempatan nak berbuka kat luar..besok baru first time.

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..