Hari sebelumnya Di Kedai Mamak Semalam Di Dalam Kereta Je

8/05/2011 10:02:00 PG , 5 Comments

 

Salam ramadan semua,

Kalau puasa ke-3 kita orang berbuka dikedai mamak.. tapi semalam puasa ke-4 kita orang berjaya berbuka di dalam kereta sahaja..nampaknya semakin hari semakin lewat pulak sampai umah.

Nasib baiklah cik malarang dah prepair siap-siap kuih dalam kereta.. sebelum balik dia dah beli dekat opis untuk persediaan kalau-kalau tak sempat nak sampai umah lagi.. memang betul pon tak sempat buka dekat rumah.. sampai umah jam 7.45 penyudahnya kami berbuka dalam keretalah semalam.

Lepas buka dalam kereta terus g beli makanan dekat kedai.. sebab belum magrib lagi kita orang bungkus jelah bawa balik umah.

Bubur Lambok Pak Hassan

Yang ni pulak bubur lambok Pak Hassan Kg. Baru KL.. first time beli semalam.. rasanya boleh tahan juga.. tapi kalau nak g beli jam 2.00 petang orang dah beratur panjang tepi jalan.

Juadah berbuka puasa

Juadah berbuka paling ringkas semalam.. lagi pon makan sikit dah kenyang.. kalau makan banyak mau nak gi tarawih pon berat je badan.. hehehe.

Hari ini aku tak tahulah nasib buka dekat mana pulak.. mungkinkah dalam kereta lagi?

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

5 ulasan:

  1. uwaa...nampak cam sedap je klu tgk time2 pose nih..haha

    BalasPadam
  2. hari ni bukak posa kat workstation lagi... esok lepas sahur balik kampung.. yeeehaaa!!!!

    BalasPadam
  3. @iEyLa : Memang time puasa ni semua sedap

    @KiD : takpe sabar bro.. wah awal balik kg?

    BalasPadam
  4. sabar je la nampaknya. ok jugak tuh daripada orang tuh berbuka puasa makan gula-gula je dalam kereta sebab terperangkap dalam jem. huhu

    BalasPadam
  5. @eiela : sapa yang makan gula2 je berbuka.. hehehe

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..