Eyriqazz Kini Bergelar Jutawan | Duit Raya Untuk Blogger Seorang RM50

8/25/2011 08:40:00 PG 13 Comments

 

Salam ramadan semua,

Baru beberapa tahun menjadi blogger dah jadi Jutawan.. ke dia main skim cepat kaya ni… kini Eyriqazz bukan lagi blogger biasa.. tapi blogger yang mampu tidor atas duit siang dan malam.. tak percaya korang tengok dekat bawah ni.

eyriqazz kaya raya

Mak ai duit penuh atas tangan kiri dan kanan.. tak cukup dengan tu atas riba pon berlonggok… hang gi rompak bank mana ni bro? Cerita lanjut korang tengok entri beliau “Jom Join Skim Cepat Kaya Eyriqazz.com

Tahun ni eyriqazz nak bagi duit raya sorang RM50.. 50 blogger terawal akan dapat duit raya tu.. datang jangan tak datang ye serbu rumah dia.. hahaha

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

13 ulasan:

  1. apa barang rompak, seru ke rumah dia..

    BalasPadam
  2. hati2 bro banyak duit org tue hihi

    BalasPadam
  3. hahaha...mari..mari serang rumah dia..tunggu turn gua pulak buat entri..hehe

    BalasPadam
  4. @saya_arief : hati2 dekat umah dia ada Tiger..hahaha

    @jj : hehehe.. serbu time raya nanti

    @Far_east : bahaya betul.. tayang untuk kena rompak tu.. hahaha

    @Jai : mak ai.. ko lagi banyak dari dia ke Jai.. gila ah.. cepat buat entri .. hehehe

    BalasPadam
  5. kita serang sekarang..:)

    BalasPadam
  6. wow sangat murah hati la dia :)

    BalasPadam
  7. wow !! interesting blog.thanks for sharing this nice information..

    BalasPadam
  8. wah..! lepas nie kalau beraya rumah eyriqazz kena senyum lebar la.. hehe

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..