Banyaknya Buah Tergantung

8/20/2011 10:58:00 PG , 7 Comments

 

Salam ramadan semua,

Alhamdulillah selamat sampai dekat penang sebentar tadi.. lepas sahur jam 5.00 pagi tadi terus gerak balik ke penang.. minggu ni cuti balik kg. mertua sebab raya tahun ni kita orang beraya dekat kg. aku dekat johor.. so sebelum raya ni bawa baliklah isteri ke kampung dia dulu.. kalau tak menangis dia nanti.. hehehe

Gerai buah buahan

Ontheway balik tadi singgah sat dekat R&R Bukit Gantang beli buah tangan.. apa yang bestnya dekat R&R Bukit Gantang ni adalah banyak buah-buahan dijual.. so kalau korang nak beli buah tangan untuk keluarga korang jangan lupa singgah dekat R&R ni ye..

gerai buah

Korang akan rambang mata nak beli dekat kedai mana satu.. sebab lebih dari 20 gerai ada jual macam-macam jenis buah.. nak makan pisang pon ada.

Jambu batu

Buah jambu air & jambu batu kegemaran bapa mertuaku.. sebungkus RM10 sahaja.. murah-murah.. beli jgn tak beli ye

Buah limau

Buah yang warna oren dekat atas tu aku tak tahu nama dia.. apa entah.. yang bawah ni Limau

 Buah Mata Kucing

Harga sekilo RM8.. so beli sekilo untuk ibu mertuaku.

 Buah Pulasan

Buah mata kucing & buah pulasan… sedapnya.. tapi takleh nak test sebab puasa.

Kuah Rojak Kacang Mak Bee

Sebelum meneruskan perjalanan balik ke penang beli sebungkus kuah rojak kacang dari jenama Mak Bee..

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

7 ulasan:

  1. wah mcm best jek buah mate kucing tu!! =)montel2!

    BalasPadam
  2. bagus laaa bawak buah tangan.. nanti buah tangan untuk aku yea.. heheheh

    BalasPadam
  3. @Hani Syahani : hope buah mata kucing tu manislahkan.. sebab tak boleh nak rasa tadi.. heheehe

    @Kid : hehehe.. insyaallah bro..

    BalasPadam
  4. Terbaik bro...
    Antara tmpat wajib aku sggh bila blk kg... He he..

    BalasPadam
  5. @Fazrol : betul2 tu bro

    @Sharinginfoz : memang macam2 bro.. ko pilih je mana satu nak hehehe

    BalasPadam
  6. Kalau terlalu bukit gantang mmg sll singgah... buah yg payah jumpa kat tempat lain mcm durian belanda pun sll ada kat situ :))

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..