Waktu Imsak Dan Berbuka Puasa Negeri-Negeri Seluruh Malaysia Tahun 1432H/2011M

7/29/2011 08:32:00 PG 8 Comments

Salam semua,

Semua umat islam sedia maklum yang kita tidak lama lagi akan menjalani ibadah puasa, jadi disini saya ingin kongsikan waktu Imsak dan berbuka puasa untuk seluruh negeri-negeri di Malaysia bagi tahun 1432H / 2011M.



Panduan ini boleh didownload terus dari link dibawah


BIL
NEGERI 
ZON
1   
MELAKA
MELAKA
2 JOHOR
3 PERAK
4   SARAWAK
5 SABAH
6 TERENGGANU
7 KELANTAN
8 SELANGOR
9 PAHANG
10
WILAYAH PERSEKUTUAN
11
WILAYAH PERSEKUTUAN
LABUAN
12
PERLIS
PERLIS
13 NEGERI SEMBILAN 
14 KEDAH
15
PULAU PINANG
PULAU PINANG
                               ** Sumber: Pengurusan Fatwa, Jakim


- Selamat Menunaikan Ibadah Puasa....


Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

8 ulasan:

  1. mekacih bro! jom bukak posa kat jepun.. awal sikit.. imsak balik malaysia.. hehehee
    'Ceroboh' CCTV Putrajaya | Aku Bukan Hackers

    BalasPadam
  2. @Kid : aku ok je bro.. tapi nak cari makanan muslim susah.. makan shusi jelah bro.. hehehe

    BalasPadam
  3. kenapalah gmba mknn tu sgt menyelerakan . haha . ni belum puasa lagi ni . hehe

    BalasPadam
  4. terima kasih sebab kongsi waktu imsak nih.

    BalasPadam
  5. @puteri ain : hehehe.. saja je kasi terliur..

    @eiela : sama-sama..

    BalasPadam
  6. it really looks an amazing one and to be very complex one.

    BalasPadam
  7. i m just going to do a lot of programs based on these ideas and horrors.

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..