Layan Drif Dekat Tasik Titiwangsa

7/11/2011 10:24:00 PG 2 Comments

 

Salam semua,

Duduk rumah lama-lama pon boring juga rupanya.. mana tidaknya dari hari sabtu sampai ahad berkurung je tak gi mana-mana.. mula-mula ingat nak lepak dekat umah je.. entah tiba-tiba hari ahad tu ke boringan telah melanda.. terus siap-siap mandi ambil kunci dah tu ajak cik malarang gi ronda-ronda tasik titiwangsa.

Semua orang tahu yang tasik titiwangsa ni setiap hujung minggu memang meriah dengan macam2 aktiviti riadah.. kekadang tu ada majlis kawin, hari keluarga dengan sukan lumba kereta sekali (remote control).

Tengah pusing-pusing dekat tasik tu ternampak pulak budak2 tengah layan drif.. oklah korang tengok dulu gambar budak-budakni main drif ye.

drif 1

 drif 2

 drif 3

 drif 4

 drif 5

Sesekali kalau nak melepaskan tension tu korang datanglah berkunjung ke tasik titiwangsa ni ye… sekurang-kurangnya dapat lepaskan tention dekat kepala tu.

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

2 ulasan:

  1. oo ingatkan drift yang betul2 punyer...hihi

    BalasPadam
  2. @far_east : hehehe.. ni drif guna control punya.. hehehe

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..