Tahniah! Orang Johor Juara Maharaja Lawak 2011

6/25/2011 07:22:00 PG , , 4 Comments

 

Salam semua,

Tahniah untuk wakil orang-orang negeri Johor yang telah menjadi juara Maharaja Lawak 2011, sapa lagi kalau bukan kumpulan Sepah.

Kesian Eyriqazz.. tekaan beliau tidak mengena.. hehehe.. jangan nangis guling-guling ye bro.. :-)

sepah juara maharaja lawak

Sebenarnya aku tak tengok pon final semalam sebab aku ontheway balik kg. mertua di Penang.. jadi pagi ni buka je blog tengok semua orang update entri “Juara Maharaja Lawak”.

Ramai yang meramalkan kumpulan Jozan yang menang.. tapi akhirnya wang tunai RM350,000.00 telah dirangkul oleh kumpulan Sepah dan kumpulan Jozan di tempat ke-2.. Bagaimana pulak nasib nabil & Jambu? Kalau nak tahu korang baca dalam entri blogger-blogger ni.

 

http://www.cikgudahlia.com/2011/06/biodata-sepah-juara-maharaja-lawak.html

http://www.eyriqazz.com/2011/06/jozan-juara-maharaja-lawak.html

http://suffer.frenzyfm.my/2011/06/video-final-maharaja-lawak-full-update.html

http://www.teratakarmo.com/2011/06/keputusan-maharaja-lawak-2011-akhir.html

Tahniah buat semua pemenang… harap bila duit dah banyak dalam poket tu.. korang semua tak lupa asal usul ye.. Kumpulan SEPAH! Bila mau buat kenduri dekat Johor ni?.. hehehe

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

4 ulasan:

  1. yeahhh! lawak org johor mmg senang difahami, thnx backlink bro

    BalasPadam
  2. aww saat-saat akhir.. jozan tak menang tempat pertama pulak

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..