Santapan Anak- Anak Jin | Kari Kepala Ikan PGRM Cheras

6/29/2011 03:00:00 PTG 5 Comments

Salam semua,

Bab makan free ni aku memang suka.. lagi2 kalau ada orang yang pemurah nak belanja.. macam tengahari ni.. makan tengahari kami ditaja oleh rakan opis Sdr. Malik.. semoga murah rezeki korang yang belanja ni.

kari kepala cheras 1

Kari kepala ikan menjadi santapan kami.. terbaik dari ladang..

kari kepala cheras 1-1

aku tengok pon takut kepala ikan ni.. besar gila.. mula-mula macam tak yakin je boleh habis.. tapi …

 kari kepala cheras 2

nilah dia anak-anak jin yang akan melanyak kepala ikan ni.

kari kepala cheras 3

sms cik malarang dulu.. nak makan pon kena ingat bini dulu beb

 kari kepala cheras 4

yang ni bapak jin.. korang tengok tu bersemangat semua makan.. hehehe

kari kepala cheras 5

berselera je 2 orang anak-anak jin ni.. tak tengok kiri kanan pon

 kari kepala cheras 6

tu dia otai yang belanja kita orang.. tq bro

 kari kepala cheras 7

akhirnya kesudahan kari kepala yang tidak ada belas kasihan dia orang kerjakan.. kan aku dah kata.. mula-mula macam tak caya boleh habis.. tapi.. tinggal tulang dia orang kerjakan..

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

5 ulasan:

  1. makk aiii..mcm sodap jo..huhu..

    BalasPadam
  2. sedapnya..meleleh air liur da depan laptop ni..biasanya sy makan kari kepala ikan yg kecik2 je.. :D

    BalasPadam
  3. syg pun teringin juga nak makan, bila nak bawa syg makan kat sana ni???

    BalasPadam
  4. mak aihhhh... ni betul2 jin nih.. hahhahaaa
    Aku Bukan Blogger Buaya Darat!!

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..