Rindukan Bonda Tercinta

6/02/2011 02:15:00 PTG , 6 Comments

 

Salam semua,

isteri dan ibu

Walaupun Jauh Beribu Batu,

Namun Kasih Tetap Disitu,

Keluarga Berkenan Memberi Restu

Semoga Tercapai Hasrat Yang Satu

isteri dan mertua

Cik Malarang sedang ketawa bersama ibuku

Kenangan pada 24-5-2009 sewaktu majlis pertunangan aku dengan cik pn malarang, waktu ni ibu aku masih boleh duduk tanpa sokongan hanya tidak boleh berjalan je.. tapi sekarang ibu hanya mampu baring sahaja dikampung kerana lumpuh seluruh kaki.. Untuk bangun pon perlukan bantuan dari adik-adik.. Syukur masih ada adik yang tinggal dikampung tolong tengok-tengokkan ibu.

Inilah kali pertama & mungkin terakhir ibuku menjejakkan kaki kerumah mertua aku diPenang.. entahlah bila boleh aku bawa ibu berjumpa mertua lagi..huhu

Niat dihati aku tercapai juga masa tu apabila ibu datang sendiri menyarungkan cincin pertunangan ditangan bakal menantu ketika itu.. (Permintaan Khas dari aku..hehehe )

Hujung minggu ni aku nak balik bercuti di kampung so kalau blog ni tak terupdate korang faham-faham jelah ye.. nak balik kampung jumpa ibu & ayah membawa berita gembira untuk mereka berdua.. (Ade berita gembira? cecita-cecita.. hahaha)

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

6 ulasan:

  1. cer cita cer cita hihii dah tau kot


    far_east doakan ibu kamu kembali sihat yer...

    BalasPadam
  2. @far_east : pandai dia teka ye.. kalau sapa yg baca entri sebelum ni dah kasi hint2 mesti dah tahu..

    @corporate gifts : tq

    BalasPadam
  3. kasih ibu hingga ke syurga..

    selagi ibu masih ada, baliklah selalu..saya pun nak blik jenguk mak jugak!

    BalasPadam
  4. ops xleh nk bace lebih2 entry ini..

    tertibe teringat kenangan sedih.. sorry ek terluah dekat sini

    BalasPadam
  5. @farhana_aziz : tulah.. dulu ibu dah banyak berkorban.. nilah masanya kita korban untuk ibu pulak

    @Bro Framestone : alamak sory bro buat hang sedih je..

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..