Peluang Untuk Menang iPad 2 dari P1 4G

6/21/2011 12:55:00 PTG , , 6 Comments

 

Salam semua,

 P1 4G broadband

Kini korang semua berpeluang untuk menang iPad 2 dari P1 4G.. tak percaya korang tengok iklan diatas tu.. untuk pelanggan bertuah P1 4G broadband berkemungkinan besar salah satu dari 33 iPad 2 mungkin milik anda tidak lama lagi.

Peluang ini terhad untuk 1000 pertama yang melanggan pakej pelan dari P1 4G.. contest ini akan tamat pada 22 Jun 2011.. jadi anda masih ada peluang untuk menang.. Langgan P1 4G Sekarang! 

Bagaimana untuk menang?

Hanya perlu 3 langkah dibawah untuk menang.

P1 4G broadband 1

Maklumat lanjut silalah layari P1 4G

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

6 ulasan:

  1. nak ipad tapi kalau kena langgan p1, hmmmmmm

    BalasPadam
  2. untuk streamyx takde ke? hehehehe

    BalasPadam
  3. all using iPad as gifts for attracting participants :)

    BalasPadam
  4. aku yang dah lama pakai ni tak dihargai langsung! haha

    BalasPadam
  5. @sharinginfoz : biasalah tu bro cara nak tarik pelanggan

    @Kid : belum buat lagi.. mintalah TM buat juga.. hehehe

    @Bean Moreno : tulah bro.. sapa suruh register awal sangat.. hehehe

    BalasPadam
  6. wahh..banyaknya pertandingan bagi ipad sekarang ye..

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..