Lumba Basikal Dengan Tengkorak

6/20/2011 10:15:00 PG 8 Comments

 Salam semua,

Race dengan tengkorak
Korang rasa-rasa sapa boleh menang ni?

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

8 ulasan:

  1. hehe..tentulah budak lelaki tue yg menang sbb dia akan memecut laju sbb nmpak tengkorak..takut..hehe..

    BalasPadam
  2. @Zura : hahaha.. pandai pon.. bukan budak tu je yang akan lari.. kita pon kalau tengok tengkorak dekat sebelah mau kita cabut dulu.. hehehe

    BalasPadam
  3. hahhaah... tengkorak pun naik beskal.. hehee
    Aku Kena Serang 6 Anonymous!!

    BalasPadam
  4. seronok betul berlumba dengan tengkorak ni

    BalasPadam
  5. @kid : ni tengkorak moden bro.. hahaha.. time hidup dulu tak rasa naik basikal

    @Sharinginfoz : kalau ko nak tahu.. macam mana kita kayuh basikal dekat sebelah tu .. tengkorak tu ikut kayuh juga.. tu yang kalau kau perasan sampai kaki sebelah kanan tercabut.. hahaha

    BalasPadam
  6. tengok tajuk, ingatkan cerita seram tadi...rupanya budak ni punya keje..

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..