Syarat Minimum Untuk Menyertai Pengiklanan Exabytes

5/06/2011 12:29:00 PTG , 7 Comments

Salam semua,
Entri beberapa hari yang lepas dirujuk “Exabytes Mencari 100 Blogger Untuk Pengiklanan” sebenarnya baru je sebentar aku masuk dalam FB Exabytes yang mana hari ini pihak Exabytes memaklumkan bahawa blogger yang mempunyai sekurang-kurang 130 UV sehari layak untuk memohon membuat pengiklanan bersama Exabytes.
exabytes for blog
So kepada blogger-blogger yang ingin mencari wang saku.. rasanya syarat minimum ini tidak sukar bagi anda. Sebarang permohonan sila emailkan ke : marketing@exabytes.com.my
Super Blogger Contest
Anda ingin memenangi iPad 2.. apa kata sertai contest anjuran Exabytes.. rujuk entri ini “10 Anniversary Super Blogger Contest | Hadiah Utama iPad 2” atau klik banner diatas.

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

7 ulasan:

  1. syarat minuman?eden nak order milo ais ble?

    BalasPadam
  2. aq baru dapat cheque dari exabytes.. hehe
    Entri best:
    Apa Itu SPAM?

    BalasPadam
  3. saya mau teh tarik gelas kecik satuuu!!

    BalasPadam
  4. @sharinginfoz : Cepat2 masih ada peluang lagi ni..

    @Eyriqazz : hampeh betul bro.. aku boleh silap eja minuman rupanya.. ni kes taip laju ni.. hahaha.. tq2 bro.. sat lagi aku bawakan milo ais ye..

    P/S : party DiGi Pegi tak malam ni?

    @Firdaus : Tahniah2.. sory tajuk salah eja..hahaha

    @Matjoe : hampeh.. komesti gelak ni mat.. aku silap eja seh.. hehehe

    BalasPadam
  5. owh....jom serbu cepat sebelum terlambat

    BalasPadam
  6. kak aya masih belum capai tahap tu...50UV sehari pun belum..sedang berusaha ke arah itu.

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..