Sampul Surat Berisi Rezeki

5/05/2011 03:59:00 PTG , 8 Comments

 

Salam semua,

Alhamdulilah rezeki bertambah lagi bulan 5 ni.. korang rasa apa yang ada dalam sampul ni ye? hehehe.. tahun 2011 memang rezeki murah dan majikan aku nuffnang belum lagi mengecewakan.. sebab tu aku masih setia lagi .. walaupun dah ramai yg beralih angin.

cek nuffnang ke-6

Nampak gayanya bolehlah rasanya gi bercuti ke Langkawi bulan 6 ni membawa bersama cik pn.malarang.. Semoga lepas ni bertambah-tambah murah lagi rezeki kami sekeluarga amin.

P/S : Setiap manusia ada rezekinya masing-masing.. cuba manusia tu kena pandai nak cari rezeki tu dimana.. kalau duduk berdoa sahaja tanpa usaha.. duit takkan jatuh dari langit.. korang setuju tak?

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

8 ulasan:

  1. Wah...sangat jeles.hehehehe..sbb duit nufnang saya masih lagi ciput.huhuhuhu...setuju sgt kata2 kamu tu. Rezeki mesti dicari, jgn tunggu nak jatuh dari langit.

    BalasPadam
  2. uih..brape tuh?
    masyuk...

    BalasPadam
  3. tahniah bro semakin berisi nampaknya

    BalasPadam
  4. wah boleh sampai p langkawi ehh.. byk tuhh.. grrrr :)

    BalasPadam
  5. bila nak belanja malarang dik ni asyik malarang kak je haha

    BalasPadam
  6. tahniah2...nuffnang saya masih ciput lagi..huhu..

    PEREBUTAN ... PART 4

    BalasPadam
  7. tgk tu nk pergi bercuti lagi. apa kta pakej percutian tu ko sedekah dkt adik ko yang blm spmt g honeymoon nie, sebelum dia bersalin.. huhuhuhuhu..

    BalasPadam
  8. wah bestnye...rezki anak la tuh ye...sy ni baru nk bermula..huhuhu minta tunjuk ajar lah ye

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..