Jamu Selera di Ayam Golek Pantai Dalam

5/31/2011 05:03:00 PTG 6 Comments

Salam semua,

Tengahari tadi sebenarnya tak dirancang pon nak g makan ayam golek.. tapi kebetulan aku dah sampai kawasan ayam golek Pantai Dalam tu.. terus aku call ajak cik malarang makan tengahari dengan aku.

Layan gambar sambil meleleh air liur ye.. hahaha

ayam golek 1  Si dia menanti makanan dengan penuh harapan.. sabar ye sayang…

ayam golek 3

Sekarang air pon dah order 3.. sebab kami bertiga.. hehehe

ayam golek 4

Nasi putih, Kailan ikan masin, telur dadar & sotong goreng tepung.. ni makan satu kampung ni.. hahaha.. tapi sebenarnya aku makan bertiga..

ayam golek 6

Sup perut pilihan isteriku

ayam golek 5

  Ayam golek separuh, separuh lagi bungkus..

ayam golek 7

ayam golek 8

Sebelum berangkat pulang snap dulu ayam-ayam yang tengah tergolek atas bara ni.. emmm sedapnya.. hehehe

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

6 ulasan:

  1. Dekat dengan Petronas.. dia tepi jalan je.. depan tu ada flat perumahan DBKL @ PPRT kalau tak silap..

    BalasPadam
  2. You post an funtastic blog, I like these so much....

    BalasPadam
  3. Salam. Dulu sya duduk Pantai HillPark. Ayam golek sini memang sedap dan meletop. Kira2 3-4 thn lps harga ayam sekitar rm13-14 jer. Skrg dah naik rege. Takpe2, asalkan sedap. Cuma gerai tomyam kat sebelah tu sebenarnya xde la sedap mana. kecewa sikit rasanya(selera tekak sya le).

    BalasPadam
  4. Ayam golek pantai dalam area mane yea...cam sedap jew nmpak...nk pegilh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dekat dengan Petronas.. dia tepi jalan je.. depan tu ada flat perumahan DBKL @ PPRT kalau tak silap

      Padam

Jangan segan-segan bagi komen ye..