Hati-hati Lanun Somalia Kini Di Malaysia

5/07/2011 09:15:00 PG 4 Comments

Salam semua,

Berita tergempar yang aku baru dapat dari sumber-sumber yang boleh dipercayai.. korang semua kena hati-hati sekarang ni kerana salah seorang lanun somalia kini berada di Malaysia.

Apa motif kehadiran dia dekat negara kita ni pon masih belum jelas lagi.. tapi pihak berkuasa telah mula menyebarkan wajah yang berjaya ditangkap oleh pihak risikan negara.

So kalau korang ternampak wajah lanun dibawah ni.. sila hubungi pihak berkuasa di link ini

eyriqazz lanun somalia

Sekali imbas.. macam rupa kawan blogger aku.. mungkin ni kembar eyriqazz kot.. apa pon kita tunggu komen dari beliau.. takut dia menyamar datang event pulak nanti.

** Jejai kata ada orang nak pancung kepala dia malam tadi.. ada kena mengena dengan lanun somalia ni ke? korang baca jelah sendiri entri jejai tu ye

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

4 ulasan:

  1. eh, macam kenal je lanun tu. hihi :)

    Jemput ke:
    1. Blog Miza Yusof
    2. Miza Yusof & Photo Blog

    BalasPadam
  2. SAH! ini lanun dari Pulau Somalia.. ahahahah~

    BalasPadam
  3. Sah..dah Verified dah..Lanun ni dulu pernah jadik tokey tiger show. Sejak gawat dia dah tukaq profesion partime jadik lanun somalia rampas bot nelayan kecik jerr...wakakaka

    BalasPadam
  4. @Miza Yusof : hahaha.. memang ada iras seorang blogger tu.. hahaha

    @shahrul : betul2 bahaya ni..

    @Jai : mula2 dia rampas bot kecil dah tu dia rampas bot besar pulak..hahaha..

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..