Daging Lembu Palsu Daripada Daging BABI !

5/15/2011 08:41:00 PG , , 5 Comments

 

Salam semua,

Rasanya tidak adil kalau aku sorang je yang tahu pasal info ni.. dan aku tidak kongsikan kepada pembaca diblog ini. Tertarik dengan kiriman email dari wife aku tadi yang menghantar satu cerita tantang daging lembu palsu.. Daging lembu palsu pon ada ke?

Halal-HaramSebelum ni kita dengar telur palsu je.. tapi sekarang ada pulak cerita tentang kewujudan daging lembu palsu yang dibuat dari daging Babi..

Bab isu makanan HALAL & HARAM ni aku memang pantang kalau ada orang cuba buat niaya dengan kaum muslim ni..

Apa kata korang baca kiriman email dari wife aku tadi pagi.

Daging lembu palsu 1

 Daging lembu palsu 2

Daging lembu palsu 3

Samada benar atau palsu dakwaan diatas kita sebagai umat islam seharusnya sentiasa berhati2 dengan bab isu halal haram ni.

Dunia semakin canggih.. penipuan pon semakin banyak.. so berhati-hatilah sentiasa.

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

5 ulasan:

  1. Gila kreatif...babi ni senang membiak sebab tu sering digunakan..salam kenal ye..jom baca TAZKIRAH BLOGGER

    BalasPadam
  2. wah sampai itupun depa nak tiruan kan memang haram betul dua2 binatang sama pencipta bahan haha

    BalasPadam
  3. @bloggermuda : macam2 orang nak buat dajal dgn umat islam ni.

    @Bean Moreno : tulah bro..lepas ni kalau nak makan lembu kena sembelih sendirilah ye..

    BalasPadam
  4. huhh, kena lebih berhati-hati sekarang.

    BalasPadam
  5. salam..baru bace. Ee..takut. Mujur xpenah beli daging yg gitu

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..