Jangan Hubungi Aku Lagi

4/12/2011 03:53:00 PTG 14 Comments

 

Salam semua,

Nilah akibatnya bila dapat bini baru.. bini lama dilupakan.. tapi bukan salahku melupakan bini lama.. mungkin aku kurang  memberikan sumbangan yang membuatkan bini lama ku tinggalkan aku.

Rupa-rupanya ku sangkakan ku tinggal-tinggalkan akan di rujuk kembali.. akhirnya dia pergi buat selama-lamanya.. adakah dia masih sudi menerima ku lagi?.. huhuhu

no calling

Sejak dari 2001 aku milikinya.. tidak ku sangka 12hb April 2011 menjadi tarikh hitam dalam diriku bila si dia meninggalkan aku tanpa sebarang pesanan.

Oh tidak.. walaupun aku jarang membelaimu.. tapi perasaan sayang masih ada dihati.. bila kau sudah tiada baru ku sedar kau amat penting dan bermakna buat ku.

Sedih… sedih… sedih… hanya itu ungkapan yang sanggup ku ucapkan dibibirku..

Sayangku.. terimalah aku kembali…

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

14 ulasan:

  1. hahaha kenapa nie? siapakah bini lama tue yang tinggalkan kamu?

    BalasPadam
  2. @Far_east : jawapan di entri akan datang.. huhu

    BalasPadam
  3. ni mesti hampon x pn keta , x pn motor haha

    BalasPadam
  4. btl x cik amed kn kn kn

    BalasPadam
  5. Alamak cik anon kantoikan nama akulah.. hahaha.. kasi sorok2lah sikik cik anon.. hehehe

    BalasPadam
  6. ooo..abis madu sepah di buang erk..

    BalasPadam
  7. hahahah kta kn kwn lama, hahah ms kt itbase haha

    BalasPadam
  8. hahahah kta kn kwn lama, hahah ms kt itbase haha

    BalasPadam
  9. nantikan....eh nak teka jugak..henpon kah??

    BalasPadam
  10. @zura : tapi madu tak keluar..hehehe

    @Sharinginfoz : tunggu bro

    @Makcik Anon : alamak kawan dekat itbase.. banyak ni.. hahaaha

    @kancilbiru : hehehe.. tunggu2 ye

    BalasPadam
  11. owh dah kantoi nama kamu hihi..okies2 akan ditunggu next entri.. ;)

    BalasPadam
  12. @far_east : cik anon memang oleh tak boleh simpan rahsia.. hehehe..

    BalasPadam
  13. Yang jatuhkan talak adalah suami... selagi tak jatuh talak... dia sah bini hang...
    If bini ingkar... kuar umah tanpa izin... nusyuz... biler dah nusyuz, hang nak wat apa ngan bini mcm tu, tambahkan dosa...

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..