Bila Aku Jadi Tokey Durian

4/05/2011 08:00:00 PG , 8 Comments

 

Salam semua,

durian kampung

Kalau korang nak tahu dek gara-gara durian dalam bonet aku nilah sampai sekarang bila aku buka kereta bau durian tu semerbak je.. padahal durian dah takda dalam keta.. cuma tinggal bau je melekat lagi.

Korang ada apa2 petua tak nak hilangkan bau durian dalam kereta ni? Adik aku pesan dia suruh aku susun roti dalam bonet tu.. supaya bau dapat diserap dalam roti tu..hope berjayalah ye.. tapi kalau korang ada petua lain mai kongsi dekat sini.

** Johor tengah musim durian.. jom datang johor makan durian.. hehehe

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

8 ulasan:

  1. waaa durian durian bestnya...tapi xder laa petua nak bagi hilang bau hihi...

    tue gambar tue durian dalam kereta kamu ker? wah banyaknya..

    BalasPadam
  2. @Far_east : haah.. dalam kereta masa balik kg ari tu.. sampai sekarang bau lekat dekat bonet.. nak cari petua ni..

    BalasPadam
  3. haaa???
    seriously kat joho sekarang tgh musim durian..
    alooorhh~
    harap2 sempat lah makan durian mase balik johor bulan 5 nanti..
    nak makan durian jugakkkk!!

    BalasPadam
  4. @syaz : balik cepat2.. kalau tak tupai makan semua nanti.. hehehe

    BalasPadam
  5. dorian mcm best lak.. johor kat mane tu? kawe asal johor gak...

    BalasPadam
  6. @Nur Afiah : Tak cuba lagi ni.. esok leh test ni. tq2 ye

    @Ismail N : Johor Pontian.. Sekarang dah selesema makan durian ni.. hehehe

    BalasPadam
  7. HAAA!! amek daun pandan byk2.. lepas tu, simpul beberapa helai daun pandan tu, & letak kan dalam bonet kereta tu.. letak kat bawah seat pun boleh... sampai kering daun pandan tu...

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..