Aku Malu Tengok Berita TV3 Malam ni | Tayang Video Lucah

4/27/2011 09:13:00 PTG 10 Comments

Salam semua,

Tersentak aku dengan wife aku tadi bila tengok berita tv3 malam ni kami sekeluarga dijamukan dengan video lucah dikaca tv.

Cuba bayangkan berapa juta rakyat malaysia tengok tv3 tadi.. dah berapa ramai anak-anak bawah umur menonton video yang tak sepatutnya mereka tonton tadi...

Aku sebagai rakyat malaysia berasa malu dengan apa yang dipaparkan oleh pihak tv3 tadi.. seolah-olah tidak menghiraukan perasaan penonton mereka..

Apa nak jadi dengan malaysia sekarang ni..?

Entri ini tiada kena mengena dengan mana-mana parti politik.. tapi hanya luahan perasaan seorang rakyat malaysia yang tinggal dibumi malaysia yang katanya penuh dengan budaya ketimuran.

--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

10 ulasan:

  1. apa isu si tv3 ni sampai nak kena tayang video macam tu

    BalasPadam
  2. myvitrd..betul ke? deqdeq mmg dh lama xtgk berita...malas rasanya...

    biar betul sampai ditayangkn video 18 sx tu kat TV...mmg melampau sudah

    BalasPadam
  3. @sabree hussin : tak tahulah.. cari rating tinggi kot?

    @Peri Pia : Memalukan malaysia je

    @Deqdeq : dia tayang lebih kurang dalam seminit lebihlah.. malulah tengok berita macam ni..

    BalasPadam
  4. teruk betul sekarang ni.... entahlah kita tengok le kebenaran nanti

    BalasPadam
  5. menonton semalam.. paling kurang dapat tahu kebenaran atau kepalsuan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Membuktikan Kebenaran & kepalsuan ada cara yg lebih elok utk digunakan . Menggunakan kaedah kotor macam tu menggambarkan keperibadian orang tu jugak. Kalau kita setuju dgn kaedah kotor tu, makna kata kita menegakkan kekotoran.

      Padam
  6. @sharinginfoz : tunggulah bro 16 Mei ni.. apa kata tok hakim

    @sw33tdARLing : see n wait jelah nanti

    BalasPadam
  7. tv3? cerita indon je byk. pastu xlaku, tyg vid lucah plak.

    BalasPadam
  8. Setuju tuan, ni bukan masalah nk sokong gomen ka tk sokong gomen. ni soal AKHLAK bangsa kita. Kalau tv arus perana boleh jaja blog yg ada vid lucah, apa taraf bangsa kita? Kalau org putih mmg kita paham la depa ni mcm mana...Ni kita MalaysiA, pemimpin mengaku negara kita ni UPHOLD UGAMA & ada standard nya..Apa yg media arus perdana dok buat la ni..sgt LOW CLASS..Bakal dibakul sampahkan dan dgn segala hormatnya dipersilakan ke LONGKANG!!

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..