Adik Ipar Buat Hal Di Mardi – UPM | Hampeh Betul!

4/09/2011 10:06:00 PG , 5 Comments

Salam semua,

Pagi ni adik ipar aku dah mula buat hal dekat Mardi-UPM ni.. mana tidaknya.. dahlah pagi-pagi dia orang kejut sebab nak gi hantar interview.. sampai-sampai dapat no. ke 23.. korang tahu apa dia cakap dengan aku.

“Malas nak teruskan interviewlah.. jom balik..”

Adeh… kalau tahu tak mau interview habaq awal2..boleh bangun lewat sikit… korang tahu.. dari tujuan awal nak gi interview last-last jadi sesi makan sarapan dekat Mardi-UPM ni je.. hampeh betul.

mardi-upm 2Nota kaki untuk adir ipar aku: Ada ubi ada batas.. ada hari boleh balas… nasib baik aku ada sorang je adik ipar macam ni.. kalau ada 10 orang mau aku mati diusia muda ni.. hahaha

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

5 ulasan:

  1. Hehehehe.....sabar2.saje dia nak suruh exercise pagi2 tu..bukan selalu..hehehehe

    BalasPadam
  2. agk2 ms dia ckp cmtu..bro hangen satu bdn ke..wt2 snyum je ek??

    pstu kalo cik pn.melarang bc ni...dia tau bro mrh ke cmner..haahha

    BalasPadam
  3. @Eiymah : memang dah selalu kena dengan adik ipar sorang ni..manje lebih..hehehe

    @JuvltArs : bukan hangin lagi..menyirap..hehehe.. nasib baik dia dapat abg ipar yg memahami..hahaha.. kalau tak mau kena lesing

    BalasPadam
  4. Bukan En myvitrd yang marah,tapi i yang rasa mcm nak lempang je dia,hehe...

    BalasPadam
  5. dia nak bermanja dengan akak tu... dah akaknyer tak leh berpisah dengan suami... abg ipar kene tahu lah batas an tanggungjawab...

    cuba akaknyer belum kawin... tak wujudlah status abg ipar tu.

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..