[Video] Baby Gelak Macam Orang Dewasa

3/02/2011 08:51:00 PG 4 Comments

Salam pagi semua,

Pagi ni aku nak ajak korang bergelak sebentar sambil releasekan tension... jom layan video dekat bawah ni..



Sumber dari yahoo.com


Nota Kaki : Seronok tengok budak-budak membesar dengan penuh kasih sayang dan kegembiraan.. kan bagus macam ni happy je budak tu.. buang tabiat mendera kanak-kanak.. dan hentikan pembuangan bayi..

--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

4 ulasan:

  1. salam

    suka ketawa sepanjanga masa.awek muda katanya.

    isu pembuangan bayi takkan selesai selagi remaja kita tidak sedar diri.

    BalasPadam
  2. HAHAHHAHAHA..boleh aried gelak camtu tak..hehheh

    BalasPadam
  3. @sissyira : hehehe.. tapi baby tu ketawa memang comel..

    @aried : boleh je.. hehehe

    BalasPadam
  4. betul tu ader org kata banyak ketawa awek muda tapi kalau terlampau banyak ketawa plak.. nanti apa orang kata... huhuuhuuhu

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..