Siapakah DATUK T Dalam Penyebaran Video Seks Ahli Politik

3/21/2011 05:30:00 PTG 4 Comments

Salam semua,

Aku sebenarnya malas nak ambil port pasal isu-isu politik ni.. lagi-lagi melibatkan maruah seseorang.. bukan apa.. nanti bila kita menyeluarkan fakta.. sekali tak betul dahlah orang tu malu aku pulak dapat dosa mentah-mentah.. so ada baiknya aku duduk diam dah jadi pemerhati je.

Video macam ni ke yang diguna untuk rakam aksi 18sx tu?


Aku tahu ramai hari ni blogger-blogger buat entri pasal penyebaran video seks seorang ahli politik terkenal yang tak payah aku nak gi tahu sapa.. sebab dalam berita-berita online seperti Bernama, Malaysiakini dan Utusan dan tersebar luas.. korang baca je sendiri apa cerita hangat hari ni.

Sama ada betul atau tidak hanya Tuhan je yang tahu.. Persoalannya sekarang Siapakah pulak Datuk T yang dimaksudkan dalam berita-berita panas tu?

Cukuplah Datuk K dengan Datuk J (Jejai) yang ada sekarang ... timbul pulak Datuk T hari ni.. hahaha

P/S : Politik negara dah semakin kotor.. macam-macam cara orang gunakan untuk jatuhkan maruah seseorang.. kalau boleh gambar bogel pemimpin tu dikeluarkan dalam paper.. dah lama dah gambar-gambar bogel ahli politik masuk paper.

** Esok mesti muka penuh semua paper malaysia ni.. esok paper laku beb..


--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

4 ulasan:

  1. memeningkan dunia politik ni, banyak sgt masalah

    Terkini : Lagu Untuk Blogger Dari Band HUJAN

    BalasPadam
  2. panasssssssssssssssss...kehkehkeh

    BalasPadam
  3. cerita panas apa plak yg deqdeq tak tau ni..huhuhuhu...

    tp klu bab politik mmg mls deqdeq nk amik port...politik malaysia ni mcm apa je

    BalasPadam
  4. @suffer8zine : betul2 bro.. pening2 dibuatnya.. jadi mangsa kitalah ni..rakyat

    @darkbatman : memang panas bro..hahaha

    @Deqdeq : betul tu... hari ni mesti deqdeq tahu punya.. semua paper akan keluar page utama.. heheee

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..