Siapa Sebenarnya Mat Gebu | Pendedahan Berani Mati Punya

3/14/2011 08:33:00 PG , 6 Comments

Assalamualaikum semua,

Sebut sahaja Mat Gebu mesti korang ingatkan Ben Ashaari, Sebut pulak Ben Ashaari korang ingat Mat Gebu.. Mungkin ramai yang tidak tahu sapa sebenarnya Mat Gebu.

Kalau korang nak tahu Mat Gebu senegeri dengan aku..hehehe.. cuma aku tak pernah jumpa lagi dengan Mat Gebu ni.. Teringin juga satu hari nak rasa masakan dia.

Sebenarnya Mat Gebu dan Ben Ashaari adalah 2 orang yang berbeza.. Mat Gebu adalah seorang Blogger yang banyak berkongsi Resepi masakan diblog peribadinya iaitu di http://tiffinbiru.blogspot.com

Manakala Ben Ashaari juga seorang blogger yang banyak membantu blogger-blogger baru dalam segmen-segmen beliau.. dan untuk tahu lebih lanjut sapa sebenarnya Mat Gebu ni.. korang boleh tengok di Video sembang-sembang Ben Ashaari dan Mat Gebu di 1Tube

mat-gebu credit 1tube.my

**** aku dah tengok habis video ni.. rugi tak tengok tau..

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

6 ulasan:

  1. ingatkan pendedahan apa la yang berani mati tue hihi

    BalasPadam
  2. salute ngan mat gebu sbb dia seorang yg misteri sbb xde pon gmbr dia tersiar dlm blog dia n pandai masak... resipi2nya mmg terbaik...

    BalasPadam
  3. @far_east : hehe.. saja je nak tengok SEO.. semua orang tak kenal sapa sebenarnya Mat Gebu.. tapi bila dah tengok video tu.. terus g google cari rupa mat gebu.. n akhirnya berjaya ke temui..

    @Zella y : memang misteri.. beliau hebat memasak.. dan hebat menyembunyikan identiti sebenar.. kalau nak tahu sapa mat gebu.. kena jumpa face to face dengan dia.. hehehe

    BalasPadam
  4. matjoe lg kacak dr mat gebu tapi trafik mat gebu lagi gempak

    BalasPadam
  5. Caya lah matgebu. Akak blaja masak spegetti dari dialah. La ni akak dah pandai gune herba2 Inggeris dalam masakan akak. Sumenya akak blajar dari blog matgebu. Terbaik!!!

    BalasPadam
  6. akhirnya terjawab sudah lelaki misteri yang menjadi tanda tanya surirumah...hensem gak ko. aku ingat ko ni gemuk pendek tua.

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..