SELAMAT HARI WANITA ANTARABANGSA KALI KE-100

3/08/2011 09:59:00 PG , 6 Comments

Assalamualaikum semua,

Mungkin ada yang tahu dah ada juga yang tak tahu.. so aku nak gi tahu ni bahawa hari ini 8hb Mac 2011 adalah hari wanita Antarabangsa kali ke-100.
[http://ms.wikipedia.org/wiki/Hari_Wanita_Antarabangsa]

Sempena hari wanita ni.. aku nak ucapkan terima kasih kepada wanita-wanita yang sentiasa memberi semangat kepada aku dan juga membesarkan aku dari baby sampai dah tua ni.. hehehe.

Kepada ibuku.. semoga emak cepat sembuh dari sakit sekarang dan terima kasih sebab membesarkan anakmu ini sampai jadi orang sekarang ni.. Love u mak..

Kepada isteriku yang tercinta.. cik.pn. malrang-kak.. terima kasih kerana sentiasa bersama abg dikala susah dah senang.. love u n miss u cygku..

amacam ada gaya seorang ibu tak.. hehehe.. berat ke sygku..

P/S : Hargailah wanita yang sentiasa berdiri dibelakang anda.. tanpa mereka mungkin hidup anda tidak sempurna seperti sekarang ini.

--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

6 ulasan:

  1. selamat hari wanita bro..wish kt ur wife.. :D

    BalasPadam
  2. @darkbatman : tq2 darkbatman... cepat2lah sikit bro.. nak makan nasi minyak ni.. hehehe

    BalasPadam
  3. adehhhh naper boleh tak tahu nie aisehh tetiba jer teringat lagu dato ct-wanita

    BalasPadam
  4. selamat hari wanita terutama ibu, saudara kandung dan kaum kerabat..

    psl nokia tu..mula baca mcm waktu pagi..tu sbb mls nak reply pastu baca balik waktu ptg tu sebab akak gi gak.

    BalasPadam
  5. @far_east : tapi sekarang dh tahukan.. hehehe

    @Suffer8zine : selamat hari wanita didunia ni..

    @kak ina kl : selamat hari wanita kak ina..

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..