Pusat Mandi Manda Save Budget Di Pusat Sains Negara

3/25/2011 03:21:00 PTG 6 Comments

 

Salam semua,

Hari mulia ni aku nak kongsi dengan korang mana lokasi yang sesuai untuk korang bawa anak-anak pada hujung minggu ni tanpa perlu membuat bayaran sesen pon untuk mandi-manda.

P/S : Hanya untuk kanak-kanak sahaja.. kalau orang dewasa nak masuk boleh juga.. tapi mungkin ko sorang je kot dalam kolam renang tu.. hehehe

Kebanyakkan keluarga yang nak bawa anak-anak atau saudara mara mandi manda biasanya akan ke Sunway Lagoon… tapi di Pusat Sains Negara korang boleh bawa anak-anak atau anak buah gi mandi manda secara percuma pada hujung minggu.

Jom kita tengok telatah budak2 yang sempat aku ambil masa dekat pusat sains negara tu.

pusat-sains-negara

 pusat-sains-negara-mandi

Pandangan yang menarik dari kolam renang .. sesuai untuk sesi santai bersama keluarga

pusat-sains-negara-mandi-1

pusat-sains-negara-mandi-2

 pusat-sains-negara-mandi-3

 pusat-sains-negara-mandi-4

Dah macam tepi pandai pon ada juga.. so korang boleh pantau anak-anak korang dari tepi kolam renang tu.

         pusat-sains-negara-mandi-5 pusat-sains-negara-mandi-6

Hai anak sapolah ni?

pusat-sains-negara-mandi-7

Paling aku suka gelagat baby tu.. kecik2 lagi mak ayah dia dah bawa gi belajar berenang dekat  sini… so kalau korang ada masa boleh datang dekat pusat sains negara ni.

*** Jauh perjalanan luas pemandangan.. rasa-rasanya kalau aku tak g tengok pameran dinasor tu aku tak jumpa kot tempat ni.

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

6 ulasan:

  1. @sharinginfoz : kalau orang tua teringin juga boleh je.. tapi takut kena gelak dengan budak2.. hehehe

    BalasPadam
  2. ehehe,,dulu slalu gi PSN ni,,tp ikot pntu blakang la,,sbb abg keje ctu,,skang xsmpt nk pegi,,xtau pon da ade kolam mndi ni,,hehehe

    BalasPadam
  3. syoknya. air biru je ni. rasa macam nak pi mandi manda tapi dah tua dah ni. malu. hihihi :D

    BalasPadam
  4. @zie_azharizaliza'z: rasanya kolam ni baru buat.. kalau bawak budak2 memang meriahlah..

    @Miza yusof : orang tua mandi dekat sunway je.. hehehe

    BalasPadam
  5. ko memang...... asal br bag tahu,........

    kalu tak leh g mandi kat situ dr g ke KLCC yg SESAK!!!!!

    Sumijelly.com

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..