Hari ni aku berehat dulu

3/09/2011 07:43:00 PG 5 Comments

Assalamualikum semua,

Nampaknya pagi ni aku kena berehat dulu dekat umah menemani cik.pn malarang yang tak berapa sihat nampaknya.. Kalau ikutkan dari semalam lagi cik.pn nak ambil mc tapi dah disebabkan dah dekat petang.. staff dekat opis dia tak bagi mc dan cuma bawa cik.pn gi ambil ubat dekat klinik je..

"suka tengok bila isteri sentiasa gembira.. ni macam ambil foto sendiri je ni.. hehehe"

So ingat sat lagi nak bawa dia g klinik ambil ubat .. katanya sakit-sakit badan.. kesian aku tengok bila semalaman tido tak nyenyak..

Time isteri tak sihat.. suamilah yang perlu ada disampingnya.. Abg doakan sayang semoga cepat sembuh ye.. "Love u & Miss u Sygku"

Nota kaki : Mungkinkah?

--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

5 ulasan:

  1. Jika mungkinhkah itu betul, nak ucapkan TAHNIAH yerrr buat kamu berdua... ;) hehe memandai jerrr ekk

    BalasPadam
  2. alahai...bahagianya akak tengok.. pregnant ke?

    BalasPadam
  3. @far_east : hehehe.. tq2 tapi tak tahu lagi.. doa2lah ye..

    @sharinginfoz : tq bro.. itu jelah peneman dekat sini..

    @Adzriel : tq akak.. bab tu tak tahu lagi.. tak check lagi.. hehehe.. kalau betul.. alhamdulilah

    @suffer8zine : amin..insyaallah tq bro.

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..