TERKINI : KL BANJIR KILAT | Jalan Tun Razak Hadapan Perpustakaan Negara

2/24/2011 08:10:00 PTG 6 Comments

Update : 5:20 PM

 huhu.. aku tak boleh nak balik ni.. opis aku banjir kilat.. terperangkap sekarang ni.. info lanjut menyusul nanti

Update : 8.00 PM

Alhamdulilah dah selamat sampai umah .. aku sebenarnya tersangkut dekat opis tadi ekoran banjir di hadapan Perpustakaan Negara.. kebetulan opis aku dibelakang perpustakaan so jalan utama nak keluar ke Jalan Tun Razak dah dinaiki banjir dan takda satu kenderaan pon boleh lepas nak lalu.

So tindakkan adalah meminta pihak UKM membuka pintu laluan belakang untuk membolehkan pekerja perpustakaan dan Bernama untuk pulang melalui Tasik Titiwangsa.. syukur sampai dekat opis cik.pn dalam 6.30.. walaupun jalan jam teruk..

Tak tahulah nasib kawan2 kawan aku yg nak balik ke arah Ampang dan Keramat sebab semua jalan ke arah Semarak dinaiki air..

Jom layan gambar yang sempat rakan-rakan facebook ambil tadi..

 Jalan Tun Razak dihadapan Perpustakaan negara.. kredit foto rakan FB






Pandangan dari Tingkat 15 Wisma Bernama.. Keadaan air telah naik disemarak dan Pulapor


--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

6 ulasan:

  1. teruk juga KL dilanda banjir kilat.

    BalasPadam
  2. ~semoga dipermudahkan kehidupanmu wahai teman~

    Rindunya PP kat PNM...


    Jom Singgah blog PP : Panduan Perpustakaan Keluarga - Alat Perkakas

    BalasPadam
  3. hahaha td kul 5 mase nk turun dr PNM, dh nmpak dh air sungai n smpah sarap dr sungai tu nk overflow...tp dgn konfiden rase leh lepas traffic light sbelum tjdnya banjir..skali tgh2 nk masuk Jln Tun Razak tu, tibe2 air melimpah...hahaha cuak seketika..mujur sempat pusing balik n masuk PNM balik..haha

    BalasPadam
  4. @Izhan Ishak : syukur semua selamat

    @Miza Yusof : Memang teruk.. nasib baik cepat surut..

    @Norafmi : insyaallah.. tq2

    @Anon : ooo rupanya hang duduk sebelah opis aku je ye.. selamat hang tak terus kalau tidak berenanglah dalam keta

    BalasPadam
  5. bndr kl bnjir...cm x msuk akal je...kuasa Allah...

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..