Awak suap saya | Saya suap awak

2/14/2011 04:57:00 PTG , 5 Comments

Salam,

2 minggu yang lepas aku ada balik kampung sempena majlis perkahwinan sepupu aku.. so sewaktu makan beradap tu aku dengan cik.pn. malarang-kak tak melepaskan peluang menggayakan acara suap menyuap kek pengantin.

Jom layan beberapa keping gambar yang sempat adik aku capture hari tu.


cik.pn.malarang berposing dengan pengantin.. teringat masa dulu-dulu ke syg


tema aku berdua merah.. so warna pengantin tenggelamlah.. hehehe.. aku lagi besar dari pengantin rupanya..


time ni pengantin naik bergambar.. aku pulak bergambar dekat tempat makan beradab.. habis kek aku kerjakan.. dulu masa kawin tak sempat nak posing2 macam ni .. sekarang baru dapat rasa.. 


Abg suap sayang ye....


 sayang pulak suap abg... aku tak tahulah berapa kali petik gambar ni.. asik tak jadi je..


--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

5 ulasan:

  1. he..he.. kelakar akak tengok. seronok bergurau macam ni.

    BalasPadam
  2. Asalam..
    Hebat majlis kawin anda ya..tahniah.
    Semoga terus bahagaia..

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..