Selamat Tahun Baru 2011

1/01/2011 09:25:00 PG , , 5 Comments

Salam,

Ucapan selamat tahun baru untuk semua rakan2.. Nampaknya kita dah memasuki tahun baru 2011 hari ini.. dan mungkin ada yang masih tak sedar2 lagi atas katil ni sebab keletihan menyambut tahun baru 2011 malam tadi.


kredit pakcik google

Bagaimana sambutan korang malam tadi.. mengembirankan ke? Dekat mana korang sambut tahun baru.. macam aku aku sambut dekat umah je.. disebabkan kesihatan tak berapa baik.. aku cakap dengan wife kita sambut dekat umah je ye syg.. dia pon kata ok abg..

Tidak dilupakan setinggi ucapan terima kasih kepada nuffnang sebab akhirnya semalam aku dah berjaya gunakan semua tiket TGV yang diberikan sempena ulangtahun kelahiran isteri aku bulan Disember tu secara percuma.

Sepanjang 2010 banyak kenangan manis aku sepanjang bersama nuffnang.. bagaimana dengan korang?


"Selamat Tahun Baru Semua"

online counter

--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

5 ulasan:

  1. selamat tahun baru jugak..
    tapi syaz sambut tahun baru dlm bas aje la..
    ngeh3..

    BalasPadam
  2. @Syaz : ooo..balik kg.ke? sampai sambut dalam bus ni.. hehehe

    BalasPadam
  3. Izzat Aziz : selamat tahun baru juga untuk anda

    BalasPadam
  4. Selamat Tahun Baru Tn.Punya..ahaks semoga rezeki bertambah tahun neh.. dan dapat meningkatkan lagi amal ibadat..

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..